środa, 18 lipca 2012

IV. Caroline Forbes, Rebekah Mikaelson, Dulce Maria, Anahi, Adrianna Tate-Duncan, Rosie Huntington, Gaspard Ulliel, Jessica Truscott, Jane Aldridge, Judith Bedard, Ebba Zingmark, nieznani .

Witajcie!


Wróciłam i od razu wzięłam się do realizowania Waszych zamówień, których zobaczyłam naprawdę sporo :) Bardzo mnie to cieszy, tak samo jak to, iż mojego bloga odwiedzono już prawie 500 razy :)
Dzisiaj pojawią się: Caroline Forbes, Rebekah Mikaelson, Dulce Maria, Anahi, Adrianna Tate-Duncan, Rosie Huntington, Gaspard Ulliel, Jessica Truscott, Jane Aldridge, Judith Bedard, Ebba Zingmark oraz nieznani.


Caroline Forbes .


























Rebekah Mikaelson .




























Dulce Maria .
















Anahi .















Adrianna Tate-Duncan .












Rosie Huntington .
















Gaspard Ulliel .
















Jessica Truscott .
















Jane Aldridge .
















Judith Bedard .
















Ebba Zingmark .























Nieznani .










BIERZESZ=PISZESZ
Zapraszam do składania zamówień :)
~ M.

17 komentarzy:

  1. biorę nieznane.

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę Rosie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam kilka icon. :)

    I chciałabym zamówić icony: Blair Waldorf i nieznanych blondynek.
    :-)
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę sporo. poproszę o aschley greene.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, biorę Gasparda, Caro, Adriannę, Rosie i nieznanych, czyli prwiwe wszystko. :) Fajnie byłoby tutaj następnym razem zobaczyć Alison Argent, samą jak i ze Scottem. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Omomom xd Wzięłam i oczywiście bardzo mi się podoba ;* Każda postać z TVD wchodzi w grę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Wysłałam Ci zamówienie (tym razem Twoje) na BLOODYAnn. Mam nadzieję, że o nim pamiętasz - strasznie przepraszam, że tak długo! ~Ann.
    A tak poza tym podobają mi się ikony... Nigdy nie miałam głowy do kadrowania zdjęć. Lubisz to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, ten banner jest świetny :)
      Dziękuję :) Bardzo lubię robienie icon :) Jest dużo prostsze niż robienie takich prac jak Twoje. Nie umiałabym robić takich bannerów czy innych rzeczy tak jak Ty :)

      Usuń
  8. Wzięłam z Rebekhą.

    OdpowiedzUsuń